maandag 26 september 2011

Cilekli muzlu pasta - Aardbeien banaan taart

Bugun yengecimin dogum gunu... Gecenlerde buldugu bi pasta modelini gosterdi bana ve benden onun gibi yapmami istedi... Bende tabiki yapiverdim. Cok hosuna gitti... Lezzetide bi harikaydi. Cikolata, muz ve cilek uclusu, cok harika oluyor... Hep beraber afiyetle yedik...
Dogum gunun kutlu olsun yenge!!! seni cok seviyorum...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag is mijn schoonzus jarig... Paar weken geleden zag zij een taart die ze heel mooi vond en ze vroeg aan mij of ik zo iets kon doen... Natuurlijk heb ik voor haar zo'n taart gemaakt. Ze vond het heel erg mooi... Het smaak was ook heerlijk. Chocola, banaan en aardbei samen is het echt heerlijk. Gezamelijk hebben we het opgegeten.
Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hou van je...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten