woensdag 9 mei 2012

Dora pasta - Dora taart

Eveett yeni bir pastayla tekrardan burdayim :) 
Su anda yegenim, Asli, arkadaslariyla dogum gununu kutluyor... Onlar icin ozel bir pasta yaptim.
Asli'nin ozel istegine gore Dora'li bi pasta oldu... Yengemden duyduguma gore pasta yenilmis, bitmis bile :))
Kizlarinda hosuna gitmis... InsAllah sizlerde pastami begenirsiniz...
Bi dahaki pastamda gorusuruzz!!!


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja hoor, ik ben er weer met mijn nieuwe taart :)
Op dit moment viert mijn nichtje, Asli, met haar vriendinnen haar verjaardag. Ik heb speciaal voor hun een taart gemaakt. Op verzoek van Asli, is de taart een ''Dora taart'' geworden... Net heb ik met mijn schoonzus gesproken en ja hoor de taart is al op :)) De meiden vonden het erg mooi... Ik hoop dat jullie het ook  mooi vinden...
En tot de volgende taart!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten