zaterdag 26 mei 2012

Tostos pasta - Kever taart

Dun benim dogum gunumdu. Firsat bulamadigim icin sizlere pastami bugun yayinliyorum. Yillardir cok sevdigim tostos arabanin pastasini yaptim. Bi turlu almak nasip olmayan tostos'u en sonunda pastaya yerlestirdim hehe. Bu sene pastada gelcek senede gercegini istiyorum dedimde ise, kimseden cokda olumlu bi yanit alamadim :(
Neyse Allah nasip eder nasil olsa bi gun... Pastada hayalimin arabasini gormekde  cok guzeldi :))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren was ik jarig. Omdat ik geen tijd had, deel ik vandaag mijn taart aan jullie. Al jaren lang hou ik heel erg van de auto ''Kever''. Vandaar dat ik deze keer een taart heb gemaakt van Kever. Wanneer ik zei: "dit jaar is het op taart, volgende jaar wil ik het in het echt." Heeft helaas niemand enthousiast erop gereageerd :( Maar jah, het zal toch een keertje komen... Mijn favoriete auto op een taart te zien was ook heel erg leuk :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten