woensdag 9 mei 2012

Futbol sahasi pastasi - Voetbalveld taart

Buda yegenim Adem icin yapmis oldugum dogum gunu pastasi. Futbol'u cok sevdigi icin, ona bi futbol sahasi olan pasta yapmak istedim. Bu sene ilk defa iki kardesin dogum gununu beraber kutladik. Vede biraz erken kutladik, dogum gunlerinde baska islerimiz oldugu icin simdiden kutlayalim dedik :)) Bu sebeblerden dolayi Adem'in karsi takimina Asli'yi koydum... Herkez pastami cok guzel buldu. Helede yenildikden sonra  herkez kendi dogum gunu tarihlerini tekrardan siralamaya basladi, onlar icinde bi pasta yapayim diye :))


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dit is het taart van mijn neefje, Adem. Omdat hij heel erg van voetballen houd, heb ik voor hem een voetbalveld taart gemaakt. Voor het eerst hebben we dit jaar de verjaardagen van de broer en de zusje samen gevierd. En ook nog paar dagen eerder gevierd, omdat we op de dagen van de verjaardagen andere planningen hebben. Daardoor heb ik als tegenpartij van mijn neefje, Adem, zijn zusje, Asli gezet. Iedereen vond de taart heel erg mooi... Nadat iedereen het op at, zeiden ze als herinnering aan mij hun eigen verjaardagsdatums, zodat ik ook voor hun een taart zou bakken :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten