zondag 13 mei 2012

''Mama'' pasta - ''Mama'' taart

Bugun bizim evde cifte kutlama vardi. Herkezin bildigi gibi bugun anneler gunu... Veee benim biricik annemin dogum gunu !!! Onun icin anneme ozel bi pasta yaptim... Sabah erkenden hazirliklara basladim ve sonunda sirf cilekli olan bi pasta meydana cikti...
Burdan annemin dogum gununu tekrardan kutluyorum vede anneler gununu !!!
Butun annelerin anneler gunu kutlu olsun...


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag was er bij ons dubbele feest. Zoals jullie al weten, vandaag is het Moederdag... En mijn moeder is vandaag ook nog jarig !!! Voor haar heb ik speciaal een taart gemaakt. Vroeg in de ochtend ben ik al begonnen met het voorbereidingen en uiteindelijk heb ik een taart die alleen maar aardbeien bevat...
Nogmaals gefeliciteerd Mam!!!
En ik feliciteer ook de Moederdag van alle moeders...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten