zaterdag 26 maart 2011

Araba pasta - Auto taart

Ilk Hello Kitty'li pastami yaptikdan sonra bana bi guven geldi diyebilirim. Yani istedikden sonra boyle modelli pastalar ortaya cikarabilecegime dair kendime bi guven geldi. Onun icin bi sonraki pastami yani ''araba pastami'' yapmaya karar verdim.
Ramazan ayindaydik ve bi aile dostumuza iftara davetliydik. Ogullari Habil icin ve onlarada supriz olsun diye o gun araba pastami yaptim ve onlara goturdum. Aniden karar vermistim bu pastayi yapmaya, onun icin bu arabali pastam birazcik aceleye gelmisti. Ona ragmen guzel gorunuyordu. Goruntusude tadida iftar yemegindeki bulunan herkezin cok hosuna gitmisti...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Na mijn eerste Hello Kitty taart, heb ik een eigen vertrouw gekregen. Ik heb het gevoel gekregen dat ik ook in verschillende modellen taarten kan bakken en decoreren. Daarom heb ik besloten om mijn volgende taart in een vorm van een auto te bakken.
Het was toen Ramadan en wij waren uitgenodigd bij een kennis voor een avondeten. Spontaan heb ik besloten om als surprise een taart te bakken in de vorm van een auto voor hun zoon Habil. Uiteindelijk zag mijn taart prima eruit. De mensen die uitgenodigd waren voor het avondeten, vonden mijn taart mooi uitzien en het smaak was ook heerlijk. Gezamenlijk hebben we het taart lekker opgegeten...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten