woensdag 23 maart 2011

Merhaba - Hallo

Herkese merhaba,

Oncelikle sizlere hosgeldiniz diyorum !!!
Ve size kendimi taktim edeyim, ben Aygul.
Hollanda'da yasiyorum ve 22 yasindayim.
Pasta yapmayi cok seviyorum. Heleki farkli modeller denemesini.
Ne zamanlardan beri aklimda olan ve bi turlu acamadigim blogumu cok sukur bugun actim.
Bu konuda beni destekleyen aileme ve arkadaslarima cok ama cok tesekkur ederim.
Bu blog benim icin bi ilk, onun icin cok heycanliyim.
Umarim hersey cok guzel olur.

Gorusmek dilegiyle...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo Allemaal,

Allereerst welkom!!!
Ik zal eerst even voorstellen, ik ben Aygul.
Woon in Nederland, provincie Zuid-Holland en ben 22 jaar.
Taarten bakken en decoreren vind ik heel erg leuk. Vooral in verschillende modellen.
Al een hele lange tijd had ik in mijn gedachten om een blog te openen, uiteindelijk is het vandaag mij gelukt om het te doen.
Hierbij wil ik mijn familie en al mijn vrienden bedanken met hun inzet voor mij.
Een blog hebben en inrichten is heel iets nieuws voor mij, ik hoop dat het allemaal goed verloopt.

Tot de volgende keer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten