woensdag 30 maart 2011

Paket pasta - Verpakking taart

Siradaki dogum gunu Ahmet abimindi. Ve ben gene seker hamurlu pasta yaptim. Modeli ve tadi farkli olsun istedim. Onun icin abimin pastasini muzlu yaptim ve paket seklini verdim. Bi nevi bi hediye paketi gibi oldu, ve abimin cok hosuna gitmisti. Normalde fotograf cektirmeyen abim bile bu pastami gorunce fotograf cektirmek istedi :))) Goruntusuyle zaten kendini beyendiren pastam, tadiylada butun onayi bizimkilerden aldi...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

De komende verjaardag was van mijn broer Ahmet. Ik had weer een taart gemaakt met fondant. Omdat ik een andere model en smaak wou, had ik mijn taart met banaanvulling gemaakt en een model gegeven van een pakket. Het zag als een cadeauverpakking eruit, mijn broer vond het heel erg mooi. Normaal gesproken houd hij niet van foto's laten maken, maar met de taart wou hij zelf een foto laten maken :))) De model vonden mijn familie al heel erg mooi, nadat ze het ook opgegeten hadden, hadden ze het helemaal goedgekeurd...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten