vrijdag 25 maart 2011

Hello Kitty pasta - Hello Kitty taart

Aslinda sizlere butun pastalarimi ayni anda sunmak isterdim, fakat goruyorumki bu hemende mumkun degil. Cunku bi blog ile ilgilenmek sandigimdanda fazla zaman aliyormus.
Onun icin simdiden size ilk yapmis oldugum pastayi gostermek istedim. Ilerdeki gunlerde teker teker diger yaptigim butun pastalari koyacagim merak etmeyin :) :)

Yaklasik iki yil once bi gun internette dolanirken cok farkli pastalar gordum ve bunlar cok hosuma gitti. Bunlardan neden bende yapamayayimki dedim ve boylelikle ilk Hello Kitty'li pastami yapmaya karar verdim. Siradan bi hafta sonu gunu gectim mutfaga ve bi suru ugras uzerine bu Hello Kitty'li pasta ortaya cikti. Aksaminada ailemle birlikte pastami afiyetle yedik...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


In mijn gedachten had ik het plan om al mijn taarten in een keer te publiceren. Alleen ik zie dat het niet zo snel kan gebeuren. Namelijk een blog in elkaar zetten kost veel tijd, heb ik gemerkt.
Daarom heb ik besloten om mijn eerste taart als eerst te gaan publiceren. Later zal ik een voor een al mijn taarten publiceren ;)

Ongeveer twee jaar geleden zat ik achter het internet en zag taarten in verschillende modellen. Toen dacht ik waarom zal ik dit ook niet doen. En die weekend heb ik met veel moeite mijn eerste Hello Kitty taart gemaakt. De smaak van mijn taart was ook heerlijk. Samen met mijn familie hebben we het taart die avond opgemaakt :) :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten