zaterdag 26 maart 2011

Suslu cupcakeler - Gedecoreerde cupcakes

Ramazan ayinin ardindan bayram geliyordu ve ben cocuklar icin farkli yiyecek biseyler yapmak istiyordum. Pasta yapmak istedim ama kesildikce modeli gidecegi icin vazgectim. Onun icin aklima cupcakeler geldi. Bi yandan annem son hazirliklarini arefe gunu yaparken bi yandan bende cupcakelerimi pisirdim ve basladim suslemeye. Sandigimdanda cok fazla zamanimi aldi. Cunku hepsini teker teker ayri model vermeye calistim. Ama yapmasi cok zevkliydi, insan istedigini ciziyor :)
Bayram gunu masada cupcakeleri goren cocuklar cok sasirmisti ve cok hoslarina gitmisti. Goruntusunden haric tadinida bi o kadar cok sevmislerdiki tekrardan istediler. Bunlari duymak beni cok mutlu etmisti...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na het Ramadan kwam de Suikerfeest eraan. En ik wou voor de kinderen wat anders doen om te eten. Als ik een taart ging maken zou het niet leuk eruit zien, als ik hem ging snijden. Daarom dacht ik aan om cupcakes te maken. Een dag van te voren was mijn moeder zelf bezig in het keuken en aan de andere kant bakte en decoreerde ik mijn cupcakes. Het decoreren duurde langer dan dat ik het verwacht had. Namelijk je bent er een voor een bezig, alleen het was heel erg leuk om te doen. Je kunt doen wat je maar wilt :)
Toen de kinderen op de Suikerfeest naar ons kwamen, zagen ze de cupcakes op de tafel. Ze vonden het fantastisch. Ze vonden het ook heerlijk smaken, daarom vroegen ze om er nog een van te nemen. Om dat te horen was heer erg leuk voor mij...


Fotografda cupcakeler bi tepsinin icinde, bunun icin ozur dilerim. Servis edildigi sekildeki fotografi bulamadim :(
Mijn excuses om de cupcakes zo te publiceren, ik heb namelijk geen foto gevonden van hoe ik het geserveerd had :(

1 opmerking:

  1. aygul hanim cupcaklerin harika gorunuyor.elerinde saglik. ancak tarifleri yok herhalde bende cok yapmak istiyorum tarifini yazabilrimisiniz?

    BeantwoordenVerwijderen