woensdag 30 maart 2011

Gullu pasta - Rozen taart

Vee benim biricik CAN DOSTUM'un dogum gunu... Ayse'nin dogum gunu icinde pastayi ben yapacaktim. Kendisi Isparta'li oldugu icin, onun pastasini gullu yapmak istedim. Ayrica gul gibide guzeldir benim arkadasim ;)) Kizlarla birlikte toplanacaktik o gun, yani butun arkadaslarimda ilk defa o gun tadacaklardi seker hamurlu pastami. Biraz heycan yaptim diyebilirim. Cunku kizlar benden heycanla pasta bekliyordu :)) Ugras sonrasi asagida gormus oldugunuz gullu pastam ortaya cikti.
Kizlarla sira pasta yemeye geldiginde herkez heycanla pastami bekledi. Gorenlerin cok hosuna gitti. Dostum pastayi kesmeye bile kiyamadi, ama kizlar hadi keste yiyelim diyince mecbur kaldi ve kesti :) Pastam herkezin cok hosuna gitmisti, bunlari duymak beni cok mutlu etmisti...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het was zo ver, mijn beste vriendin, Ayse, was jarig... Ook voor haar verjaardag ging ik een taart bakken en maken. Omdat ze oorspronkelijk uit Isparta komt, heb ik besloten om een taart te maken met rozen. Want in Isparta is rozen bekend. Die dag zouden we met de meiden bij elkaar komen voor haar verjaardag. Het zou eerste keer worden dat de meiden mijn taart gaan proeven, ze wachtten dol op mijn taart :)) Daarom was ik een beetje zenuwachtig. Na de bezigheden kwam de taart te voorschijn, die u onderaan de tekst ziet.
Het was zo ver om de taart te eten, de meiden waren heel erg benieuwd naar de taart. Toen ze het zagen vonden ze het heel erg mooi. Mijn vriendin vond het zelfs jammer om in de taart te gaan snijden. Maar het moest gebeuren, want de meiden wachtten ernaar :)) Ze vonden mijn taart heerlijk smaken, het was heel erg leuk om dat te horen...


2 opmerkingen:

  1. Ellerine saglik Canim Dostum benim. Benim icin yaptigin gullu pasta beni cok sevindirmisti ve ozel oldugumu hissetirmisti :) kiyamamistim kesmeye ama kestikten sonrada pastanin nefis tadini tatma firsatini yakaladik hep beraber...
    Tesekkur ederim!

    Can dostun,

    Ayse



    Bedankt voor je mooie roos taart die je voor mij heb gemaakt. Ik voelde me bijzonder en blij toen ik de roos taart zag. Vond het wel jammer om in stukjes te snijden. Maar uiteindelijk hebben we met ze allen genoten van de verrukkelijke roos taart.


    Ayse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rica ederim can dostum benim ;)
    Benim icin bi zevkdi sana pasta yapmak !!!

    Sevgilerimle,
    Aygul

    ------------------------------------------------

    Geen dank mijn beste vriendin ;)
    Het was heel erg leuk om voor jou een taart te maken !!!

    Groetjes,
    Aygul

    BeantwoordenVerwijderen