vrijdag 13 mei 2011

Kalpli pasta - Taart met hartjes

Evet yanlis gormuyosunuz bugunde pasta yaptim. Cunku bugun benim biricik annemin dogum gunu !!! Seni cokk ama cokkk seviyorum annecim, Allah daha uzun omurler versin...
Pastama gelince. Bugunkinin tadini farkli yaptim, mokkaliydi. Yani kahve tadi vardi... Degisik olmustu, diger pastarim gibi cok hafif degildi. Sanki boyle pastaneden alinmis gibiydi diyebilirim. Komsularla birlikte hepberaber pastami bitirdik :))

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, jullie zien het niet verkeerd, ik heb vandaag weer een taart gemaakt. Want vandaag is mijn lieve moeder jarig !!! Gefeliciteerd mam, ik hou heel veel van je....
Vandaag heb ik een ander smaak taart gemaakt, het was met de smaak mokka. Mijn taart was heel anders geworden. Het leek wel of dat we van een bakkerij hadden gekocht. Samen met onze buren hebben we mijn taart opgegeten :))




Geen opmerkingen:

Een reactie posten