woensdag 11 mei 2011

Nike pasta - Nike taart

Bugun benim askimin dogum gunu :) Yani ilk goz agrim yegenim, Adem'in !!!
Onun icin gormus oldugunuz Nike pastasini yaptim. Adem'in ozel istegiydi. Aslinda dusundugum model boyle degildi, tam bi top modeli vermek istiyordum. Yegenim futbolu cok sevdigi icin...
Ama pasta yapiminda tek tuk arizaliklar olunca.... Tam top gibi yuvarlak olmadi malesef. Ama olsun boylede begendi benim askim ;))
Daha nice uzun yaslar Adem !!! Iyiki dogdun cnm benimmm...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag is mijn liefje jarig :) Dus mijn eerste neefje, Adem !!!
Voor hem heb ik een Nike taart gemaakt. Het was een verzoek van Adem. Eigenlijk had ik in mijn hoofd een ander model, ik wou een bal gaan maken. Omdat mijn neefje dol op voetbal is...
Alleen tijdens het bakken, is er paar dingen niet goed gegaan... Daarom is het niet als een bal geworden. Maar mijn liefje vond het toch mooi ;))
Nog vele jaren Adem !!! Gefeliciteerd jonge...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten