donderdag 14 april 2011

3 yildiz pasta - 3 ster taart

Bizim ailedeki bi diger futbol hastasi olan kiside Atakan abimdir. Oda Fenerbahce'yi tutuyor. Onun dogum gunu icinde Fenerbahce'yle ilgili bi pasta yaptim, ozel istekti :)
Ben pastanin son susleme kismina geldigimde oda isten eve gelmisti. Pastanin Fenerbahce'yle ilgili oldugunu gorunce cok hosuna gitti, cunku ben daha once giciklik olsun diye Fenerbahce'li bisey yapmiyacam demistim :))
Pasta bittiginde cok begendi, oda hemen pastayla birlikte fotoraf istemisti...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

De volgende persoon in onze familie die heel veel van voetbal houd, is mijn broer Atakan. Hij is ook voor Fenerbahce. Daarom heb ik voor zijn verjaardag een taart gemaakt dat iets te maken heeft met Fenerbahce, het was ook de verzoek van hem :)
Toen ik bezig was met het decoreren, kwam hij van zijn werk naar huis. Hij zag dat de taart iets mee te maken had met Fenerbahce en dat vond hij heel erg leuk. Want ik zei eerst dat ik niet zo'n taart zou maken :))
Nadat de taart klaar was, vond hij het ook heel erg mooi en wou gelijk een foto...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten