zaterdag 16 april 2011

''Hosgeldin 2011'' pasta - ''Welkom 2011'' taart

2010 yilin son gunuydu, aslinda bi randevum vardi ama son anda iptal olunca gitmedim. Ve bos bos duracagima 2011 yili icin bi pasta yapayim dedim. Ve direk mutfaga gectim. Cok fazlada zamanim yoktu, cunku aksama abimler, komsular herkez bizde olacakti... Onun icin cok fazla susleme yapamadim, sadece ''hosgeldin 2011'' yazabildim. Ve yegenim Asli'nin israri uzere iki tanede kalp cizdim... Pastam genede guzel olmustu. Aksam herkez toplandiginda pastami kesmeye basladim, cok kisi oldugumuz icin herkeze kucuk bi dilim pasta dustu. Oyle olmasina ragmen herkez pastami cok sevmisti. Aygul gene dokturmussun dediler :))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het was de laatste dag van het jaar 2010, ik had eigenlijk een afspraak. Omdat mijn afspraak niet door ging, heb ik gelijk besloten om een taart te maken voor het nieuwe jaar 2011. Ik ben gelijk naar de keuken gegaan. In de avond zouden mijn broer en de buren naar ons komen, daardoor had ik niet zo veel tijd om mijn taart te decoreren. Ik heb alleen maar in het Turks ''Welkom 2011'' geschreven. En twee hartjes getekend op verzoek van mijn nichtje, Asli... Toch zag mijn taart mooi eruit. Toen iedereen bij elkaar kwam, waren we met veel mensen in het huis. Daarom kreeg iedereen een klein stukje van mijn taart. Ook al was het een klein stukje, iedereen vond mijn taart heerlijk :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten