woensdag 13 april 2011

Fenerbahce pasta - Fenerbahce taart

Futbol hastasi olan yegenim Adem icin dogum gunune Fenerbahce formali pasta yapmaya karar verdim. Ben pastayi yaparken Adem'de ara ara yanima gelip merakindan izliyordu. En son bitis halini gordugunde bayilmisti. ''Halaaa ne guzel olmus bu pastaaa'' diye bagirinca, cok ama cook begendigini anlamam zor olmadi :)
Aksama pastayi alip evlerine gittigimde, herkez heyecanla pastami gormek icin bekliyordu. Sirayla hepsinede gosterdim.  Acayip hoslarina gitti. Sen bunu nasil yaptin yaa dediler. Hepimiz tam Adem'lik bi pasta oldu bu dedik :))

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn neef Adem is dol op voetbal. Daarom heb ik besloten om voor zijn verjaardag een taart te doen van Fenerbahce. Toen ik bezig was met het maken van de taart, kwam hij telkens even langs om te kijken. Nadat ik het taart klaar had zei hij gelijk ''Tanteeee wat een leuke taart is dittt''. Als je dat al hoort weet je gelijk dat hij het heel erg mooi vind :)) In de avond bracht ik de taart naar hun huis. Iedereen was nieuwsgierig naar de taart, een voor een liet ik het aan iedereen zien. Zij vonden het ook heel erg mooi. Wij zeiden allemaal dat het echt een taart was voor Adem :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten