woensdag 13 april 2011

Barbie pasta - Barbie taart

Bir gun sonrada yegenim Asli'nin dogum gunuydu. Daha once onunla birlikte pasta modellerine bakmistik ve Asli barbie'li olan pastayi secti, onun icin onun dogum gununede barbie'li pasta yaptim. Megerse cok harika bi pasta oluyormus, kendim bile dogum gunume istedim diyebilirim :)
Asli pastanin yapimini gormedi, onun icin buyuk bi suprizdi. Aksam gosterdigimde gozlerini gormeniz lazimdi, kocamanca olmus, ''Halaaa ne guzel olmusss'' dedi. Butun aile fertlerimdende ayni ifadeyi duydum. Hatta sen bunu nasil yaptin yaa, ne kadar surdu bunun yapmasi, dedikleri bile oldu :))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

De volgende dag was mijn nichtje, Asli jarig. Wij hadden al eerder met haar naar taart modellen gekeken en zij wou een barbie taart hebben voor haar verjaardag. Daarom heb ik voor haar verjaardag een barbie taart gemaakt. Het is echt een hele bijzondere taart geworden, zelfs ik wou zo'n taart hebben voor mijn verjaardag :)
Asli was er niet bij toen ik de taart ging maken, daarom was het voor haar een grote supriese. Toen ze het taart in de avond zag, werden haar ogen helemaal groot en ze zei gelijk: Tanteee wat leukkk". Dit heb ik van al mijn familie leden gehoord. Ze vroegen zelfs hoe ik het gedaan had en hoe lang het allemaal duurde :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten