donderdag 14 april 2011

''Zeynep'' pasta - ''Zeynep'' taart

Benim bi komsu kizi Zeynep'im var. Cadi benle cok ugrasir, ama bilirimki bi o kadarda cok sever beni. Her sene onun dogum gununde Turkiye'de tatilde oldugumuz icin, hic dogum gununu burda gununde kutlamak nasip olmuyordu. Onun icin bi kerede erken kutlayalim dedim. Bundan Zeynep'in haberi yoktu. Bi gun butun komsularla onlarda toplandik. Zeynep oylesine toplandik zannediyordu, ben evden pastayi getirdigimde sok oldu diyebilirim :)) Kizimiz fanatik Fenerbahce'li oldugu icin pastanin suslemesinde Fener'in renkleri var. Pasta oyle oldugu icin pastayi ayrica sevdi...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een buurmeisje, Zeynep. Zij discussieert met mij best veel, maar ik weet dat ze ook heel veel van mij houd. Omdat wij elke jaar in Turkije op vakantie zijn, zien wij haar verjaardag niet. Daarom heb ik besloten om een keertje haar verjaardag van te voren te gaan vieren. Alleen zij wist er niks van. Op een dag waren we met alle buren bij hun. Zeynep dacht dat we zomaar bij hun waren, maar toen ik van huis de taart ging brengen, was ze wel geschokt :)) Zij is een hele goede fan van Fenerbahce, daarom heb ik bij de decoratie van de taart de kleuren van Fenerbahce gebruikt. Daardoor vond ze de taart extra leuk...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten