donderdag 14 april 2011

''Aygul'' pasta - ''Aygul'' Taart

Evet sira kendi pastamdaaa :)) Aslinda iki tane yapacaktim biri ailem icin biride kiz arkadaslarim icin. Fakat abimin evinde tadilat oldugu icin aileme pasta yapma firsatim olmadi, abim hazir aliverdi :)
Ama kizlar icin kendi pastami yaptim. Tadilat yuzunden cok zamanim olmadigi icin basit bi model verdim kendi pastama... Ama genede fena olmadi :)) Kizlarla hep beraber afiyetle yedik...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu is mijn eigen taart aan de buurt :)) Eigenlijk zou ik twee taarten bakken, de ene voor mijn familie en de andere voor de meiden. Omdat we bezig waren met het verbouwen van het huis van mijn broer, kon ik geen taart bakken voor mijn familie. Mijn broer heeft het gewoon gekocht :)
Maar voor de meiden heb ik het wel gemaakt. In verband met de verbouwing had ik niet zo veel tijd, daarom heb ik maar een simpel model gegeven... Toch zag mijn taart niet verkeerd eruit :)) Met de meiden hebben we het heerlijk opgegeten....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten