zaterdag 16 april 2011

Ananas pasta - Ananas taart

Bi kerede su hazir aldigimiz pastalar gibi bi pasta yapayim dedim, hani oyle ozel suslemeli degilde, normal meyveli filan. Onun icinde Ananasli pastayi yapmaya karar verdim. Abimin dogum gunu yaklastigi icin, onun dogum gununde yaptim artik ananasli pastami... Fakat ust katinin malzemesini biraz fazla yaptigim icin, birazcik tasti ve goruntu cokda hosuma gitti :((
O gunde tesaduf akrabalarimiz bize misafirlige geldi. Pastam insAllah guzel olmustur diye diye aksami ettim. Sonunda aksam hepbirlikte afiyetle yedik, bayada guzel olmusmus :))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik dacht om een keer een taart te maken, die niet met fondant gemaakt is, maar gewoon een taart met fruit, zoals we bij een bakkerij kopen. Daarom heb ik besloten om mijn ananas taart te maken. De verjaardag van mijn broer kwam eraan, mijn ananas taart heb ik daarom voor zijn verjaardag gemaakt... De benodigdheden van de bovenste laag had ik wat veel gedaan, daarom ziet het wat minder leuk eruit :((
Die dag kwamen toevallig onze familieleden op bezoek. Ik hoopte dat mijn taart van smaak goed zou zijn. Die avond hebben we met z'n alle het taart opgegeten, de smaak was goed :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten