dinsdag 5 april 2011

H & M pasta - H & M taart

Bi arkadasimin annesi ile babasinin evlilik yil donumu vardi. Ve arkadasim benden onlar icin bi pasta yapmami istedi. Ilk defa pastami yapip baska birine verecektim ve oda goturecekti. Bu beni baya bi heycanlandirmistiki pastayi yaparken bi suru aksilikler hep beni buldu. Elim ayagima cok karisti diyebilirim. Ama sonunda basardim ve asadaki gormus oldugunuz pasta ortaya cikti. Arkadasimdan duyduguma gorede annesigil cok begenmis pastami. Sonunda bunu duymakda beni mutlu etti.
Hatice & Mevlut ciftimize bi uzun omur birliktelik diliyorum !!! Allah mutluluklarini bozmasin...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

De ouders van mijn vriendin waren een bepaalde jaren getrouwd. Mijn vrienden vroeg aan mij of ik voor hun een taart kon maken. Dat vond ik prima. Het was de eerste keer dat ik een taart zou gaan bakken en decoreren en dat aan iemand anders afgeven, daarom was ik heel erg nieuwsgierig. Tijdens het bakken en decoreren van de taart ging paar dingen verkeerd, maar uiteindelijk is het mij gelukt. U ziet de taart onderaan mijn tekst. Later heb ik van mijn vriendin gehoord, dat haar ouders de taart heel erg leuk en lekker vonden.
Ik wens nog vele jaren een gelukkige huwelijk aan onze paar Hatice & Mevlut !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten